לפניכם שני משפטים. קראו אותם, וענו על הסעיפים שאחריהם.
בלשונית “הסבר” – ראו “פסוקית נושא” ו”המרות ודגמים” (עמודים 9-3) ו”טבלת אמצעי קישור” (עמוד 10).
.1. יש לכם בעיה בתחום הלימודי
2. פנו אל היועצת לקבלת עזרה.
0 of 11 questions completed
שאלות:
You have already completed the תרגול before. Hence you can not start it again.
תרגול is loading…
You must sign in or sign up to start the תרגול.
אתה חייב להשלים קודם את הבאים:
0 of 11 questions answered correctly
Your time:
זמן חלף
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
במשפט (1) תפקידה התחבירי של המילה “יש” הוא
במשפט (1) תפקידה התחבירי של המילה “בעיה” הוא
במשפט (1) תפקידה התחבירי של המילה “בתחום הלימודי” הוא
במשפט (2) תפקידה התחבירי של המילה “פנו” הוא
במשפט (2) תפקידה התחבירי של המילה “אל היועצת” הוא
במשפט (2) תפקידה התחבירי של המילה “לקבלת” הוא
כתבו את שני המשפטים כמשפט מורכב בעל פס’ נושא.
השאלות הפתוחות ייבדקו על ידי המורה, והציון יחושב בהתאם.
כתבו את שני המשפטים כמשפט מורכב בעל פס’ תנאי.
השאלות הפתוחות ייבדקו על ידי המורה, והציון יחושב בהתאם.
כתבו את שני המשפטים כמשפט איחוי (מחובר).
השאלות הפתוחות ייבדקו על ידי המורה, והציון יחושב בהתאם.
כתבו משפט מורכב שבו ישובץ משפט (1) כפס’ נושא. (הוסיפו עיקרי).
השאלות הפתוחות ייבדקו על ידי המורה, והציון יחושב בהתאם.
כתבו משפט מורכב שבו ישובץ משפט (1) כפס’ מושא. (הוסיפו עיקרי).
השאלות הפתוחות ייבדקו על ידי המורה, והציון יחושב בהתאם.